fredag 17 juni 2011

Frasses funderingar om livet i största allmänhet och Ärtan i synnerhet


Uj, vad trött jag är! Kände mig tvungen att bädda ner mig i min gamla valpbädd. Jag orkade inte ens kasta ut husses papper utan de fick tjänsgöra som täcke. Ärtan löper och är hur påflugen som helst. Jag talar om för henne att det inte är dags än, men hon fortsätter att hålla på. Jag vill inte ens säga vad hon gör, men pinsam är hon. Kantarellkursen tog slut i tisdags och jag slängde svampar omkring mig hit och dit. Nej sanningen att säga var jag duktigast på kursen. Inte svårt - sista gången var jag enda eleven, så det blev massa tid för teori. Alldeles för mycket snack i min smak. Trist ändå att den är slut. Husse filmade, men med Kickans kamera, så den kommer i vuvvebloggen.

1 kommentar:

  1. Nu så vill jag bara hoppas att allt löp är överstökat så att du har kunnat kravla dig ur alla papper i valplådan!
    Och så önskar alla vi här nere er en härlig fortsättning på SOMMAREN!

    Tass i mass från Kråkan med vänner!

    SvaraRadera