måndag 13 juni 2011

Alla hjärtans Ärta 3 år idag

Mamma och jag för tre år sedan.
Vill ta tillfället i akt och tacka min mänskliga morfar Mattias för uppvaktningen på födelsedagen. Och även tacka för all kommande uppvaktning från alla andra. Matte och Husse hade glömt bort vilken dag det var idag, som tur var ringde Mattias.
Visserligen fick jag mjölk på sängen som vanligt, men sång och ljus fattades. Nu har de lovat att kompensera mig hela dagen. Vi ska börja med kantarellsökarträning. Annars är livet på topp och alla tycker att jag är det vackraste som finns. Kan bero på att jag började löpa på nationaldagen. Ha en bra dag!! önskar ÄRTAN

1 kommentar:

  1. Ett väldigt sent grattis på treårsdagen Ärtan.
    Hoppas att det känns okej att vara sådär treårsmogen...
    ..jag minns själv hur det var...
    ..härliga tider...

    /Kråkan (som ju är mer än fyra nu, och otroooligt klok och utan konkurrens bäst i det här huset!)

    SvaraRadera