måndag 31 maj 2010

Gärdesloppet




I söndags deltog vi med Nenne och Karin i Gärdesloppet. Nenne och Karin med hans motorcykel från 1934 och vi med vår bubbla från 1974. Ytterligare c:a 400 fordon var visst också med....




Nenne kom 3:a i Concours de Charme. Och det kan man ju förstå!! Kolla bara på bilden när han fått sitt pris! Ja, den bilden hamnade visst ovanför, och nu kommer säkert bilden av Bubblan, Claes och mig att hamna överst, fast jag tänkt längst ner. Ibland hatar jag datorn!!

I alla fall är min klänning från början av 70-talet. Attin och jag har på oss varsin sådan hemvirkad klänning på Nickes dopfoto. Så den kan ju gå in som hantverk även om vi hade ett mönster, vilket är lite fusk!



2 kommentarer:

  1. Vad fina ni är alla fyra! Vilken tur att vädret var så gynnsamt. Min klänning har varit utlånad under längre tid och är inte tip top längre - inte jag heller!

    Attin

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort och objekt! André hade mer än gärna varit med den dagen.

    SvaraRadera