onsdag 12 maj 2010

12 maj 2010

Tack så jättemycket för all gratulationer med anledning av min födelsedag. Sång, tel.samtal och kort och nätuppvaktning, allt uppskattas lika mycket av ett genomförkylt födelsedagsbarn. Claes säger att jag ska gå och lägga mig och vila, så ska han sköta ruljansen. Och det gör han väl, men med otrolig fördrööjning och efter en del tjat.

Nu är han ute med vovvarna och sedan ska han gå och köpa lite kinamat. Det finns ju på Tippen och jag orkar inte laga mat eller gå ut och äta, så det blir en bra lösning. Med lite vitt vin från Pfalz (det lättdruckna som Kristin sa) så kanske jag mår bättre ikväll.

Solen skiner i alla fall som den faktiskt brukar på min födelsedag, men jag tror att det är ovanligt kyligt. Kan inte fatta att vi kunde sitta ute för 2 år sedan på min 60-årsdag. Kan förresten inte fatta att jag är över 60 heller. Det är lika bra att bara gilla läget och låta bli att fatta, vad kan man annars göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar