måndag 17 maj 2010

17 maj 2010

Veckans projekt visade sig bli månadens projekt i och med att det tog så lång tid för färgen att torka. Min förkylning/allergi har också skjutit på alla aktiviteter. Bla har vi ställt in resan till Rom. Ikväll skulle vi kommit dit. Ja, ja det är kanske lika bra att hålla sig hemma med all aska som irrar omkring i luften. Men lite trist känns det allt. Imorgon får jag reda på av min husläkare om det är virus eller allergi, som har fått mig att hosta och snuva etc som bara den. Nu är det egentligen bara lite kvar av de besvären men jag känner mig som bambi på benen och jättetrött.

4 kommentarer:

  1. Vad fint kökssoffan blev!
    Kram och tack för senast
    Alex

    SvaraRadera
  2. Vad fin soffan blev Lotta. Hoppas att du mår bättre nu. Hälsar Attin & Lasse från Nienburg

    SvaraRadera
  3. Soffan blev verkligen jätte fin Lotta !
    Bobo

    SvaraRadera
  4. Anna-Karin med småbruttor13 juni 2010 kl. 23:56

    Jäsingen vad snygg soffan blev Lotta!
    Känner riktigt själv för att gå loss med färgburkar här nu....
    ...men tar tag i sommarens inplanerade projekt först (det skall bli trätrall, nya ytterdörrar och nya hundluckor till vissa små -och jodå, katterna skall också få nya luckor nu när dörrarna skall bli nya och inte vill ha hål i sig det första dom får..)

    STORA KRAMAR från oss i Västergötland.
    Gullan kan bara ANA att det finns en hel del att ta tag i på Blandas stol nu?
    Hon ber er att stå ut en stund till, men vill väldigt gärna komma och hjälpa upp situationen i slutet av sommaren!!!!

    /Anna-Karin

    SvaraRadera