tisdag 24 augusti 2010

Frasses besvikna funderingar om veckans projekt




Jag borde förstått direkt att det inte kunde vara så bra så att husse fixade en jordplätt åt Ärtan och mig att gräva i - det som egentligen är en självklar terrierrättighet!
Så häromdagen när jag hörde första svischet av husses spade så for en glädjepil igenom mig och jag rusade ut för att hjälpa honom. Varthelst han riktade spaden började jag gräva och det fort och effektivt, hur jag behandlades sedan har jag skrivit om i http://www.vuvven.com/.


Men det skulle alltså bli en UTEPLATS och husse hade mage att härma min idé med krater, och kalla det för avrinning. Nu har dom förstört allt genom att bädda in jorden i ett täcke (se ovan). På reglarna ska dom spika brädor. Det blir alltså ett golv ute! Som om dom inte hade tillräckligt med golv inne! Undrar om jag får kissa på ett golv som är ute? Det tänker jag i alla fall göra - åtminstone när dom inte ser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar