torsdag 22 januari 2015

Ärtan har ordet

Jag förstår inte hur matte och husse tror att jag ska hantera ett sånt här litet odjur. Nu är de alldeles skärrade över att den där lilla foten inte har kommit ut ur mig ännu. Vi åker hem imorgon för att vara närmare veterinären om det blir stopp i mig. Det är klart att det inte blir, ingen konst att klämma ut den där foten, men det tog en vecka för Frasse när han hade svalt en grodfot så jag har många dagar på mig att processa den.

Annars är det alldeles för mkt snö här. Jag kan bara gå på vägarna och alla skotrar verkar ha semester och då blir det inga skoterspår för mig att gå i och då blir livet rätt begränsat för jag hatar att åka skidor.



1 kommentar:

  1. Tur att den kom ut Ärtan! Du får träna på din självbehärskning när du leker med såna där...

    SvaraRadera